Thursday, August 13, 2015

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya



Mari kita update blog before cik mira mengamuk~ hehe… yosh!!!

Woah~ dah bersawang rupanya blog ni!!!!

Fuh~ Fuh~ Fuh~ (tiup2 habuk)
*habuk-habuk berterbangan*

Hachiiuum!! (ops..terbersin pulak~)
*hingus hijau mula meleleh*

Sroot Sroot Sroot~ (menyedut semula hingus)
*pandang kanan kiri*

Tudia~ siap semak samun lagi aih..Siap babi pon leh wat sarang.. waterpark (mencarut dgn sopan) betol la..

Syuh! Syuh! Syuh! (menghalau babi yang buat sarang)

Oink~ Oink~ Oink~  (babi cuba memprotes)
*babi bertempiaran melompat sini sana*

Swoosh! Swoosh! Swoosh! (menebas lalang dan semak)
*mengelap peluh*

Glup~ Glup~ Glup~ (minum 100 Plus)
*elektrolit dalam badan kembali normal*

Popipopipo..Popipopipo...Popipopipo (bace jampi)
*Jin Jin bertaburan menyelamatkan diri*

Yay!! akhirnya blog aku dah di update..kini blog aku sudah bersih, cekap dan amanah~ huhu...okay, till next time~

p/s: nonsense pnye post.... -_-




Ermm..tajuk tu xde kaitan pon dgn post kali ni ye~ saje nak menumpang populariti fenomena Usop Wilcha..hehe.. etceli aku xtgk abes pon cite Kak Limah tu..tp budak2 ni asyik dok sebut je, aku pn join sekali lah.. nak bg nampak up-to-date & vogue sket la katakan~ ha ha ha.. Tgk ABPBH aritu pun berbaloi sbb usop tu keluar.. Td tengok Fuhh!! pon ade si Usop tu..femes bebenor la gamaknye si Usop tu ye..kelakor siot mamat tu..haha..

Dah3..back to the main topic (pergh~ pentingnya english education!)..
Petang td sambil layan drama & belek2 fesbuk, ternampak daniel post kat wall die kate die dah dapat call..aku pon terus amik enset dan terus keluar ruang tamu nak tunggu dapat call.. stgh jam pastu Kak Yan (KY) pon call.. YAYY!!

KY  : Ass..(kruk)..kum..(krak)..
Aku : Waalaikumussalam~
KY  : Ni..(kruk)..Mus (krak)..
Aku : Alaa..kak, line x clear laa..
KY  : (kruk)(kruk)(krak)(kruk)(kruk)(krak)~
Aku : Err...
********toooooot*******
(terputus daa...)

Adeh..tu la problem kat umah aku ni..line mmg xclear sgt..rase cam nak bakor je kabel tepon tu.. pastu tanam kobis (no offence k)..broadband pon cam beruk kene banned je..terkemut kemut..huhu..

Tak lama pastu dapat la mesej dari budak2 ni bgtw dorang fly bile..so aku leh agak r aku fly bile..^^. Tp aku still tunggu kak yan tepon gak sebab nak confirmation kan..

Tunggu punya tunggu, dekat kol 5 baru kak yan tepon balik..kali ni aku amik enset, pakai selipar, lari keluar rumah..duduk betol2 bawah tiang tepon..haha..baru clean & clear..and the result, aku fly:

11.30pm : 14 April 2011

Alhamdulillah~ Yay!! kini tenang sudah hatiku~ cuti yang panjang dah ada penghujung!! yeeha!!

p/s: kalau 20 Mac dulu 7/8 adik beradik aku leh gi antar aku fly kat KLIA..tp 14 April, maybe 3/8 je kot.. hmmm~



Okay, post kali ni aku nak happyo sumthing sket.. Hehe.. Saje bosan2 & nak perabeh saki baki topup nih.. Lagipon dah lama x mesej korang kan.. Xpon aku tnye kot Fb je..So, aku pun feeling feeling cam reporter Melodi, terjah & tanya lah member2 yang nak fly jap lg ape perasaan diorang nak fly~ Giler kepoh, bizi body segale kan aku ni..huhu .FYI Survey ni wat semalam eh..

Aku : Ape perasaan korang?? Nak fly dah ni..*muka serius*

Here are some of the answer~

Tapau : Hahahahah!

Roti : Saya berasa bdebar2 yg x thingga,sekian trima kasih

Amin : sedeyh nk tgglkn dota T_T

Izzat : kangen bangat sama kamu

Nadia : xrasa ap2


Syak : Haha kat low yat tgh shopping lol~

Daniel : Entah la. Rasa nak makan kfc.

Lutfi : hampeh.haha

Fizah : Salam.. Xde perasaan. Suma mazeru.kinchou excited sdey blurr-_-""

Anas : Rasa hebat! haha

Kinok : xpecayer,blank,chuak,sumer2 2 arr.nant ko nak pegi,aku tnyer kat ko balekyer~:p

Huda : Rase nk nangis.cuak sume ade..

Chong : ni nk mghbskn ski baki topup la ni, hahaha...

Tapi, ape2 pon perasaan korang, ingat tujuan kite ke sana ye kawan2..^_^ (status fb ceca) *mohon kopi paste ye kak sya* ..Xpon korang bace je post ni.. 

Rase sedeh gak xleh nak antar korang kat airport.. dah r xde dah gathering ramai2 nanti.. ni dah meleleh dah air mata air idung aku..uhuk uhuk..T_T.. xpelah, nanti jumpe korang kat nihon!!

Ingat mase pentomin time matrix dulu:



No comments:

Post a Comment